Joo, meni taas kerran mielenkiintoiseks. Olin ostamassa bussilippua taalta sinne Rockhamptoniin ja yritin maksaa kortilla. Noh, se ei pelittanyt, mut ajattelin, et ei siina mitaan, koska Electron ei toimi joka paikassa. Sitten lahdin automaatille ja tan matkatoimiston virkailija antoi mulle tunnin aikaa, etta jos en tunnin sisaan tuu takaisin, niin mun lippu perutaan. Menin automaatille.."Sorry we are unable to proses your cash widhraw" tai jotain tuohon suuntaan. Ja sitten siina oli, etta tarkista kortti. Noh eihan siin mitaan, onhan mulla 22,4 dollaria rahaa!! Sitte juoksin pankkiin avasin tanne ausseihin tilin. Tili maksais 5dollaria/kk, mutta jos sanotaan, et oon taalla opiskelijana, niin se on ilmainen. Nyt "Opiskelen Englantia Noosan yliopistossa" :) Ja se virkailija ehdotti tuota, niin eihan siina mitaan. Kun sain tilinumeron, olin soittamassa suomeen pankkiin, etta siirtais rahaa talle mun aussitilille, mut paatin kokeilla viela kerran rahan nostamista automaatista..tallakertaa se onnistui! Automaatti ei vaan aiemmin saanut yhteytta suomen pankkiin tai jotain. Ja kerkesin juuri ja juuri takaisin tanne matkatoimistoon, ettei lippu peruntunut, taisi olla 5minuutista kiinni. Kylla matkailu on mukavaa!! Nyt bussimatkan alkuu 3tuntia ja 20 minuuttia. Perilla huomen aamuna 06:45.